№ | Назва предмета | Викладач | Анотація |
1. | Волонтерська діяльність | Берегова Марія Ігорівна | Мета курсу: ознайомити студентів із теоретичними та методологічними основами волонтерської діяльності.
Завдання курсу: |
2. | Геральдика історія та сучасний стан | Маринченко Ганна Миколаївна | Мета вивчення дисципліни – закласти науково-теоретичні засади для засвоєння комплексу правил і законів, які використовуються при експертизі гербів. Це особливо важливо в умовах розвитку ринкових відносин, коли твори мистецтва перетворюються на престижний товар і виникає небезпека їх неконтрольованого відтоку, різноманітних фальсифікацій, підробок тощо.
Основними завданнями курсу відповідно до мети є: |
3. | Історія економіки та економічної думки | Рехтета Олександр Миколайович | Мета курсу: формування знань про історичний розвиток господарства та економічної думки країн світу для розуміння генезису та закономірностей функціонування сучасних економічних систем і сучасної економічної політики.
Завдання курсу: |
4. | Маркетинг | Глубоченко Катерина Олександрівна | Мета курсу: формування системи знань про теоретичні засади маркетингу і маркетингової діяльності підприємства в ринкових умовах.
Завдання курсу: |
5. | Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного вчителя | Паршук Світлана Миколаївна | Мета курсу: формування теоретичної та практичної бази знань з основ медіосвіти та медіаграмотності і практичних навичок ефективної взаємодії з інформацією, отриманої з медіа джерел; формувати здатність аналізувати тексти медіа.
Завдання курсу: |
6. | Миколаївщина в історичній ретроспективі | Маринченко Ганна Миколаївна | Мета курсу: вивчення та творче осмислення комплексу подій і явищ, проблем історії Миколаївщини від давнини до сучасності в контексті місця регіону в системі української та світової історії.
Завдання курсу: |
7. | Основи етикету та іміджу сучасного студента | Дрозд Олена Володимирівна | Мета вивчення дисципліни – ознайомлення майбутніх фахівців із мистецтвом етикету, особливостями сучасного стилю спілкування. Формування у студентів систематизованих теоретичних знань і практичних умінь щодо культури спілкування, такту, сугестивних здібностей, майстерності володіти тонкощами сучасного іміджу та безконфліктної взаємодії. Прищеплення студентській молоді навичок догляду за зовнішністю, пошуку власного стилю, виховання почуття власної гідності.
Завдання викладання дисципліни – показати майбутнім фахівцям роль гармонійної взаємодії особистості з її соціальним оточенням, атмосферою в колективі, соціальними групами, пробудити інтерес до мистецтва етикету, сприяти самовихованню, самоосвіті та особистісному зростанню суб’єктів освітньої діяльності. |
8. | Підготовка молоді до сімейного життя та відповідального батьківства | Олексюк Оксана Євгенівна | Мета курсу «Підготовка молоді до сімейного життя та відповідального батьківства»: вивчення основних теоретичних положень сімейної педагогіки; формування у студентів системного уявлення про сім’ю як середовище розвитку і виховання; розкриття сучасних наукових основ процесу сімейного виховання, його закономірностей, принципів організації, методів та засобів, особливостей; формування професійних вмінь вихователя використовувати знання педагогіки сім’ї для аналізу її виховної функції та планування і організації педагогічної взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї.
Завдання курсу: |
9. | Психодіагностика та візуальна діагностика | Чугуєва Інна Євгенівна | Мета курсу: забезпечення студентів теоретичними знаннями та практичними уміннями з основ психодіагностики та розвиток здатності застосовувати на практиці психодіагностичний інструментарій. Формування професійної компетентності в галузі теоретичної та практичної психодіагностики.
Завдання курсу: |
10. | Психологія лідерства та професійної успішності | Олексюк Оксана Євгенівна | Мета курсу «Психологія лідерства та професійної успішності» – формування у студентів системного уявлення про лідерство як необхідного вміння побудови успішної професійної кар’єри та особистісного розвитку.
Навчальний курс «Психологія лідерства та професійної успішності» спрямований на виконання таких завдань: |
11. | Тренінгова робота | Гулькова Дар’я Сергіївна | Мета курсу: формування у студентів теоретичних знань та вироблення практичних навичок щодо організації та проведення тренінгових занять, а саме оволодіння ними відповідними методами, техніками та прийомами. Ознайомлення слухачів із принципами та нормами групової взаємодії, характеристиками групової динаміки.
Завдання курсу: |
12. | Розвиток критичного мислення особистості | Іванець Наталія Володимирівна | Мета: формування в майбутніх учителів здатності до аналізу, співставлення, порівняння концептуальних та теоретичних положеннях педагогічних технологій, сформувати готовність до впровадження сучасних технологій у практику початкової школи
Завдання: |
13. | Соціально-економічна історія України | Маринченко Ганна Миколаївна | Мета курсу: формування у студентів цілісного уявлення про соціальну та економічну історію України, її специфіку у період від найдавніших часів до сьогодення..
Завдання курсу: |
14. | Сучасний веб-дизайн | Зосімов В’ячеслав Валерійович | Мета курсу – ознайомити студентів з сучасними тенденціями веб-дизайну, розуміння сутності та основ організації всесвітньої павутини, основ первинної обробки зображень, підбору шрифтів, кольорів, створення інтерактивних елементів, та отримати практичні навички розробки зручних та ефективних веб-сторінок із використанням сучасних візуальних редакторів, що не потребують від розробника знань в галузі програмування.
Завдання курсу: |
15. | Сучасні інформаційні технології | Зосімов В’ячеслав Валерійович | Мета курсу: ознайомлення студентів з теоретичною базою знань у сфері сучасних інформаційних технологій, підготувати до практичного застосування сучасних інформаційних технологій (ІТ) в професійній діяльності та при розв’язання практичних задач у навчанні, майбутній професійній діяльності, розвиток мотивації студентів до професійного самовдосконалення в аспекті основних завдань курсу
Завдання курсу: |
- ПРО НАС
- Святкування 105-ї річниці Сухомлинського та 110-ї річниці від заснування університету
- Вибори ректора 2023
- Наша історія
- Керівництво
- Статут
- Ліцензування та Акредитація
- Звіт ректора за 2023 рік
- Вчена рада університету
- Ректорат
- ВІЧНА ПАМʼЯТЬ ГЕРОЯМ! 🕯
- Підвищення кваліфікації працівників
- Реєстр нормативної бази
- Доступ до публічної інформації
- Імплементація закону «Про вищу освіту»
- Публічні закупiвлi
- 3D-тур
- Вибори ректора 2018
- Університет під час війни
- Інформація для ВПО
- СТРУКТУРА
- Факультети
- Природничі науки
- Антикорупційна програма
- Гуртожитки
- Наукова бібліотека
- Центр забезпечення якості освіти
- Центр по роботі з персоналом
- Профком викладачів і співробітників
- НДЦ військово-патріотичного виховання
- Музей історії
- Відділ післядипломної педагогічної освіти
- Кафедра військової підготовки
- Центр розвитку творчості та лідерства
- Профком студентів
- Рада ветеранів
- Відділ охорони праці, пожежної безпеки та цивільного захисту
- СТУДЕНТУ
- Дистанційне навчання
- Розклад дистанційних занять та екзаменів
- Дисципліни вільного вибору
- Вартість навчання + реквізити
- Оплата за навчання через «Приват24»
- Інформаційний стенд
- Практика
- Про призначення академічної стипендії
- Перелік платних послуг
- Академічна доброчесність
- Студентське самоврядування
- Спортивний клуб
- Наукове товариство студентів
- Документи про вищу освіту
- Ми – у ЗМІ / Газета «МНУ»
- MOODLE
- АБІТУРІЄНТУ
- НАУКОВА РОБОТА
- Напрями наукової діяльності
- Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
- Стратегія реформування вищої освіти 2020
- Науковий вісник
- Науково-дослідні лабораторії
- Наукові конференції
- Аспірантура та докторантура
- DocHUB
- Разові спеціалізовані вчені ради (PhD)
- Наукові та технічні досягнення
- Наукові бази даних
- Рада молодих вчених
- Положення про наукову діяльність
- Тематичний план НДР
- Студенти-переможці конкурсу наукових робіт та олімпіад
- МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- КОНТАКТИ