CEDOS – незалежний, позапартійний, некомерційний аналітичний центр, досліджує державну політику та суспільні процеси у сферах освіти, міграції та міського розвитку з метою формування прогресивних інституцій та посилення участі громадян у прийнятті рішень. Робить акцент на необхідності дискусій щодо шляхів розвитку України, виступає за соціально орієнтовану, прогресивну економіку та політику.
Обов’язки директор_ка CEDOS:
Відповідає за виконання стратегії і координує виконання проектів Центру;
Координує та виконує адміністративну діяльність Центру;
Комунікує з партнерами та донорами;
Займається фандрайзингом;
Займається стратегічним та операційним плануванням;
Виконує функції HR;
Звітує перед наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом.
Вимоги до кандидатів/ок:
Не менше 2 років досвіду управління колективом;
Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
Розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
Навички проектного менеджменту, управління персоналом та управління неурядовими організаціями
Вітається:
Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (місто, міграція та освіта);
Диплом магістра західного університету;
Досвід роботи в міжнародних організаціях.
Ми пропонуємо:
офіційне працевлаштування;
конкурентоспроможну заробітну платню;
роботу в дружньому колективі та можливості для розвитку.
Охочих просимо надсилати своє резюме та короткий мотиваційний лист (до 1 сторінки) українською мовою на електронну адресу:
info@cedos.org.ua, вказавши в темі листа «Вакансія директора», до 22 грудня 2017 року включно.
Рішення про прийом на роботу буде прийнято за результатами співбесід протягом грудня 2017 – січня 2018 року.
Початок роботи – не пізніше 1 лютого 2018 року.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.