Випускникам вищих навчальних закладів (ОР «бакалавр», «магістр»), які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілюта уклали на термін не менше як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, визначених органами управління освітою, надається одноразова адресна грошова допомога у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.
Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчались за державним замовленням.
Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно подати такі документи:
– заяву;
– договір про працевлаштування випускника вищого навчального закладу, який навчався за напрямом/спеціальністю педагогічного профілю за державним замовленням (у трьох примірниках за підписом та печаткою органу управління освітою (департаменту, управління, відділу) та за підписом випускника);
– копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку, довідку (наказ) про прийняття на роботу;
– копію паспорта;
– копію ідентифікаційного коду;
– копію документа про вищу освіту.
Нарахування допомоги здійснюється в університеті на підставі наказу.
Адресна грошова допомога надається один раз, в рік закінчення університету за ОР «бакалавр» чи «магістр».
Документи подаються до відділу кадрів університету (каб. № 01.200).
Термін подання документів (відповідно до наказу МОН України).
Контактний телефон: (0512) 37-88-35.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.