23 травня 2018 року для студентів 328 групи спеціальності «Дошкільна освіта» факультету дошкільної та початкової освіти та їх викладача Олени Володимирівни Дрозд був проведений тренінг на тему “Метафоричні асоціативні карти в роботі з профілактики емоційного вигорання майбутніх вихователів ДНЗ”
Тренером виступила консультант Психологічної служби Гулькова Д.С.
Мета тренінгового заняття: профілактика емоційного вигорання майбутніх педагогів та вихователів, відреагування негативних емоційних переживань, що виникають в ході різних складних професійних ситуаціях, побудова конструктивних стратегій взаємодії в педагогічному колективі, розвиток позитивного професійного самосприйняття.
Під час тренінгу були використовані метафоричні асоціативні карти, які швидко допомагли студентам прояснити і усвідомити актуальні потреби людини, його нереалізовані внутрішні переживання.
Карти надали учасникам можливість побачити наочну картину будь-яких міжособистісних відносин, або відносин людини з будь-якими ідеями та образами з її зовнішньої або внутрішньої реальності.
Використання карт для звернення до будь-якої конфліктної або психотравмуючої ситуації через метафору, дозволяє уникнути додаткової ретравматізаціі і створює безпечний контекст пошуку та моделювання оптимального рішення.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.