logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


789 ДЕНЬ ВІЙНИ


30
Лис
2018

Інтервізія та підведення підсумків роботи психологічної служби за листопад місяць

     29 листопада 2018 року в рамках психологічної служби університету було проведено інтервізію та підведення підсумків роботи психологічної служби за листопад місяць зі студентами спеціальності “Психологія”, “Соціальна робота” та “Соціальна педагогіка” факультету педагогіки та психології.

     Основним завданням психолога системи освіти є охорона психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, а змістом роботи – проблеми клієнтів (студентів, педагогів, батьків) та їх актуальні життєві ситуації. Усі його професійні дії спрямовані на з’ясування життєвих ситуацій вказаних осіб, визначення основних проблем та умов, за яких вони виникли, на реконструкцію життєвого шляху особистості, розробку можливих варіантів вирішення проблем і розв’язання складних ситуацій, здійснення коригуючого впливу на людину. Для ефективного виконання своїх функцій психологу слід проявляти відкритість та повагу до поглядів і цінностей іншої людини, терпимість до невизначеності, здатність до самоконтролю, професійну креативність тощо. Вдосконаленню вказаних рис та їх ефективному розкриттю сприяють інтерактивні методи навчання, які використовуються як у процесі підготовки студентів-психологів, так і під час методичного супроводу безпосередньої практичної діяльності психологів.

     Останнім часом широкого розповсюдження у процесі методичного супроводу психологів набули методичні тренінги, індивідуальні і групові консультації, семінари-практикуми тощо. Не менш важливими, а втім найефективнішими формами методичної роботи є інтервізія та супервізія, які завдяки професійній кооперації забезпечують психологів-практиків необхідними новими знаннями; допомагають систематизовано бачити, розуміти і аналізувати свої професійні дії та свою професійну поведінку; усвідомлювати власні професійні помилки і корегувати стратегії надання психологічної допомоги у кожному конкретному випадку; сприяють ефективному аналізу відповідності та якості використовуваних ними методів, технік надання психологічної допомоги; формуванню професійних навичок; обміну досвідом; теоретичному і практичному підвищенню кваліфікації; а також включали б елементи психологічного самопізнання та розвитку.

     Інтервізія – це міжколегіальний спосіб навчання в групі спеціалістів, які займають рівні позиції, з метою покращення професійних навичок та ефективності роботи з клієнтами.

     Інтервізію також можна визначити як взаємну консультацію або обмін досвідом між колегами.

     Під час роботи інтервізійної групи студенти- психологи виявляли спільні проблеми та шляхи подолання цих проблем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*