За запитом студентів 6 грудня 2018 року в рамках психологічної служби університету було проведено тренінгове заняття на тему «Адаптація першокурсників до умов навчання в університеті» для студентів 164 та 174 групи спеціальності “Політологія” та “Археологія” історичного факультету.
Проблема студентської адаптації – одна з найбільш серйозних соціальних проблем сучасності, що вимагає вже не стільки поглибленого вивчення, скільки пошуку продуктивного рішення на практичному рівні.
Для ефективної соціально-психологічної адаптації завідувач психологічної служби університету Гулькова Дар’я Сергіївна запропонувала програму психологічної підтримки молоді, яку проводила в декілька етапів.
Мета програми – вивчити психологічні особливостей студентів на першому етапі навчання, виявити чинники, що впливають на динаміку і якість адаптаційного процесу, розробити систему рекомендацій, що зможуть забезпечити підвищення ефективності навчальної діяльності студентів та дозволять молоді успішно функціонувати і розвиватися в університетській системі відносин.
Під час заходу проводили корекцію хибних очікувань і типових ілюзій щодо навчання, знаходили оптимальні моделі поведінки у студентському середовищі, добирали оптимальні стратегії навчання, формували почуття згуртованості групи через включення першокурсників у групові дії для вирішення поставлених завдань.
Наприкінці заняття студенти отримали «мотиваційний поштовх» – підвищення мотивації навчання пов’язане з актуалізацією життєвих планів, мрій щодо професійної самореалізації.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.