logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


740 ДЕНЬ ВІЙНИ


18
Кві
2019

ОСВІТНІЙ НЕТВОРКІНГ: ЗНАЙОМСТВО З ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «СВІТ, В ЯКОМУ Я ЖИВУ» ТА АВТОРСЬКОЮ ІНТЕГРОВАНОЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ РОЗРОБЛЕНОЇ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ПРОФ. ЯКИМЕНКО С. І.

     16 квітня 2019 р. на факультеті дошкільної та початкової освіти МНУ імені В.О.Сухомлинського відбувся освітній нетворкінг (NETWORKING) з метою знайомства з освітньою програмою «Світ, в якому я живу» (1-2 класи), розробленою під керівництвом проф. Якименко С. І., та авторською інтегрованою особистісно-орієнтованою технологією. У заході взяли участь 35 вчителів закладів загальної середньої освіти міста Миколаєва та викладачі факультету дошкільної та початкової освіти.

     Мета нетворкінгу: сформувати в учасників компетентності, які допоможуть оволодіти системою цілісного інтегрованого підходу; розкрити значення інтеграції в інтелектуальному розвитку особистості здобувача початкової освіти, враховуючи суспільні запити нового покоління «Z», «α»; вдосконалити професійні компетентності педагогічних працівників засобами інноваційних методів, інтегруючи їх.

     З вітальним словом до учасників освітнього нетворкінгу звернулася доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, декан факультету дошкільної та початкової освіти Степанова Т. М., а також професор, завідувач кафедри початкової освіти, авторка інтегрованої особистісно орієнтованої технології С. І. Якименко.

     Освітня програма початкової освіти «Світ, в якому я живу» побудована на інтегрованому підході (адже провідною ідеєю концепції Нової української школи є інтеграція) який базується на об’єднанні п’яти сфер життєдіяльності людини: «Людина і природа», «Людина і суспільство», «Людина і культура», «Людина, наука і техніка», «Людина і всесвіт» (автором ідеї є професор Якименко С.І.). Такий підхід орієнтує педагогів на уніфікацію досвіду учнів в основних сферах їхньої діяльності, реалізацію системного, цілісного, комплексного підходу до дитини, на забезпечення гармонійного фізичного, емоційного, вольового, морального, соціального та інтелектуального розвитку школярів. Зміст підходу спрямований на особисте зростання дітей, їх суб’єктність в різних сферах життєдіяльності.

     Під час заходу організаторам вдалося створити атмосферу нетворкінгу, засновану на творчому спілкуванні за допомогою новітніх методик: методики критичного мислення «Клаптикова ковдра», Ментальної карти, новітньої техніки презентації Скрайбінг, Сторітеллінг, Інфографіка, Психологічних тайм-аутів, Крісла туриста, Методики «Шість капелюхів мислення».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*