24 вересня у науково-дослідному центрі розвитку ідей Василя Сухомлинського відбувся науково-методичний семінар: «Педагогічний феномен Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи».
Захід був приурочений 101-й річниці від дня народження славетного педагога, філософа, письменника, науковця Василя Олександровича Сухомлинського.
У затишній атмосфері зібралося коло однодумців, чиї серця сповнені глибокою повагою і захопленням перед генієм Василя Сухомлинського. Експертами науково-методичного семінару виступили: проф. Трифонова О.С., доц. Соколовська О.С., викладачі Кардаш І.М., Курчатова А.В., Тесленко С.О.
Ведуча семінару – керівник НДЦ Олена Дрозд, наголосила на цілісності педагогічного мислення Василя Сухомлинського, яка подібна до моноліту, з якого неможливо вилучити жодної частини, не порушивши єдності цього сплаву.
У ході роботи було висвітлено провідні ідеї Нової української школи, значення педагогіки партнерства, творчості у формуванні особистості молодшого школяра. Значну увагу учасники семінару присвятили віковим особливостям дитини дошкільного, передшкільного та молодшого шкільного віку, наголосивши на принципі наступності між двома головними ланками освіти, окреслили ключові компетенції.
Змістову частину науково-методичного семінару підготували студенти – учасники наукового гуртка «Магніт», який функціонує при НДЦ: Пашинська Є., Сиротенко Ю, Обримба Є., Сантар Р., Онофрійчук О., Лещенко І., Ревякіна К.
Отже, свідомо можна стверджувати, що В.О. Сухомлинський створив власний світогляд, а його самобутня спадщина з плином часу привертає все більше уваги, збагачуючи українську педагогіку новими філософсько-педагогічними положеннями і думками.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.