logo
Миколаївський національний
університет
іменi В.О.Сухомлинського



05
Лют
2020

Психодіагностична практика: настановча бесіда

     Із 03 лютого по 04 квітня 2020 року в рамках Центру психологічної служби будуть проходити психодіагностичну практику студенти 3 курсу заочної форми навчання спеціальності «Психологія» факультету педагогіки та психології.

     Студенти ознайомилися із Положенням про Центр психологічної служби, Концепцією та Планом роботи, а також з основними функціями та напрямками роботи.

     Керівником Центру психологічної служби Д. С. Гульковою було проведено бесіду стосовно необхідних вимог у роботі практичного психолога в Центрі психологічної служби, які необхідно проводити індивідуальні дослідження, що включають у себе проведення дослідження, обробку результатів, аналіз та інтерпретацію даних кожної методики, складання загальної психологічної характеристики досліджуваного і розробку рекомендацій.

     Також кожному із практикантів було надано перелік тем для групової роботи та групового дослідження, що включають у себе проведення дослідження, обробку результатів, аналіз та інтерпретацію даних. Програма надання психологічної допомоги може містити:

– психокорекційні заняття;

– психологічне консультування (зазначити, коли і з ким проводилась консультація, коротко розкрити зміст);

– психологічну просвіту (вказати тему виступу і список використаної літератури);

– тренінгові заняття (ділова гра, мозковий штурм, групова дискусія, в яких зазначається мета, завдання, методи роботи, розробити критерії ефективності заняття).

     Основною метою психодіагностичної практики є ознайомлення з особливостями роботи практичного психолога, поглиблення і закріплення теоретичних знань, удосконалення навичок організації та виконання професійно-орієнтованих завдань, складовими яких є проведення психологічних досліджень (оцінка особистісних якостей, особливостей інтелектуального та емоційного розвитку, специфіки міжособистісної взаємодії), психокорекційних технік (внесення змін у розвиток окремих психічних процесів, нівелювання особистісної проблематики), вироблення умінь проведення консультативної, просвітницької та профорієнтаційної роботи.

     Було також обговорено основні правила та вимоги щодо психодіагностичної практики, основні моменти заповнення звітної документації та надана рекомендована література для проведення індивідуальної та групової роботи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: