14 квітня 2020 року було проведено методичний семінар завідувачем кафедри української мови і літератури, доктором пед. наук Л. В. Рускуліс.
Тема семінару: КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У МЕТОДИЧНІЙ СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Когнітивно-комунікативний підхід – один із магістральних до підготовки вчителя української мови і літератури; в основі підходу лежать вихідні положення когнітивної (мовна картина світу, символ, концепт, фрейм) і комунікативної (міжкультурна комунікація, категорії організації мовного коду) лінгвістик, які закладають теоретичне підґрунтя аналізованого методичного явища; під мовною картиною світу сучасного мовця розуміємо світобачення й осмислення навколишньої дійсності за допомогою мовних знаків, ментальний зв’язок людини зі світом за допомогою мовних одиниць однієї окремо взятої особистості, з одного боку, й усього етносу – з іншого, адже людина не існує поза соціумом, а активно взаємодіє з ним; одиницями репрезентації мовної картини світу є лексико-семантичні поля, лексико-асоціативні ряди, символи й концепти.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.