4 червня 2020 року для студентів 3 курсу ДФН, ЗФН, 5 курсу спеціальності “Психологія” та 3 курсу спеціальності “Музичне мистецтво” факультету педагогіки та психології був проведений майстер-клас онлайн на тему “Психологія ділового спілкування”.
Тренерами виступили керівник Центру психологічної служби Д. С. Гулькова та студентки практикантки Ольга Трибухіна та Наталія Яковенко.
Метою заняття є формування в учасників навичок:
• оволодіння теорією та інформацією з проблеми спілкування взагалі та особливостей ділового спілкування ;
• практика набуття навичок контролю свого стану й стану партнера;
• формування активної практичної дії та захисту комунікації (уміння домагатися своїх цілей у спілкуванні з мінімальними витратами енергії, зберігаючи при цьому партнерські взаємини).
На занятті були використані технічні прийоми-рекомендації щодо ефективного слухання в процесі ділового спілкування.
За допомогогю метафоричних асоціативних карт студенти виявили свої слабкі і сильні сторони в процесі ділового спілкування та активного слухання. Усвідомили власну відповідальність за процес і наслідки спілкування.
На занятті студенти брали активну участь, були уважні, підтримували інтерес в онлайн-просторі, уміло зосереджувались на головному.
Пам’ятайте, що мета ділового спілкування — отримати щось реальне або змінити думку з приводу чогось чи про щось.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.