4 вересня 2020 року для студентів 217 групи спеціальності «Психологія» факультету педагогіки та психології був проведений тренінг з теми «Тренінг – ефективний метод навчання життєвим навичкам».
Тренером виступила керівник Центру психологічної служби університету Дар’я Сергіївна Гулькова.
Тренінгові методи набувають в наш час все більшої поширеності.
На занятті ми разом зі студентами розкривали термін «тренінг», який має ряд значень: навчання, виховання, тренування.
Існує також декілька підходів до визначення тренінгу як певного шаблону узагальнених принципів діяльності:
1. Тренінг як специфічна форма дресирування.
2. Тренінг як тренування.
3. Тренінг як форма активного навчання.
4. Тренінг як метод створення умов для саморозкриття особистості.
Тренінг — це заплановані та систематичні зусилля з розвитку та вдосконалення знань, навичок, умінь та установок людини за допомогою емоційних засобів навчання. Під час тренінгу набуваються знання та навички активного вирішення певного завдання.
Мета тренінгу — забезпечити людину знаннями та вміннями, які необхідні їй для виконання конкретних задач.
Тренінг можна розглядати як один із головних методів ефективного викладання гуманістичних дисциплін, не нехтуючи при цьому традиційними методами.
Тренінг базується на принципах, які кардинально відрізняють його від традиційного навчання.
Заняття учасникам тренінгу сподобалось, адже вони дізналися багато нового та цікавого.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.