8 жовтня 2020 року був проведений онлайн-тренінг на тему «Розвиток асоціативного мислення» для студентів 3 курсу спеціальності «Історія та право», 2 курсу спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія» та 3-4 курсів спеціальності «Психологія» факультету педагогіки та психології, 2 курсу факультету фізичної культури і спорту, 2 та 5 курсів спеціальності «Комп’ютера інженерія» механіко-математичного факультету.
Тренерами виступили керівник Центру психологічної служби Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Д. С. Гулькова та студентка-практикант Світлана Макушева.
Завданням онлайн-тренінгу було розкрити основні завдання з розвитку асоціативного мислення, ознайомити учасників з прийомами творчої уяви.
Асоціативне мислення і уява найкраще розвивається за допомогою методів і прийомів арт – терапії.
Класичними техніками арт – терапії у розвитку творчого мислення та уяви є «Чорнильні плями», «Кляксографія», «Малювання вовняною ниткою». Дані техніки спрямовані на роботу з отриманими образами.
На занятті учасниики працювали із скляними камінцями. Під час вправ учаснки казали, які предметні зображення вони бачать в отриманому образі в цілому, або в окремих його частинах.
На тренінгу була представлена лише невелика частина методів розвитку творчого мислення засобами арт-терапії. Вони ефективно впливають на розвиток творчого мислення, а зокрема швидкості, гнучкості та оригінальності.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.