11 лютого 2021 року відбулася онлайн-зустріч українських партнерів консорціуму проєкту Еразмус+ КА2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України (MultiEd)» із запрошеними експертами: Іриною Золотарьовою (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти) та Жанною Талановою (Національний Еразмус+ офіс в Україні). Від українських партнерів участь взяли 58 учасниками з 8 вишів: Запорізького національного університету, Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, Полтавського національного педагогічного університету, Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ «Донбаського державного педагогічного університету», Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Вебінар був присвячений обговоренню нагальних потреб українських вишів щодо вирішення питань, пов’язаних із оновленням освітньо-професійних програм бакалаврського та магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 014.02 «Середня освіта».
Ірина Золотарьова, член НАЗЯВО, презентувала типову структуру освітньо-професійної програми, пояснила кореляцію між загальними та спеціальними компетенціями та результатами навчання, висвітлила специфіку наповнення програм курсами, наголосила на важливості створення матриці відповідності між курсами, компетенціями та результатами навчання.
Жанна Таланова, представник НЕО в Україні, детально зупинилась на призначенні силабусу (орієнтованості на студента), його структурі та відповідності освітньо-професійній програмі.
Представники вишів визначили наступні дії відповідно завдань проєкту.
18 лютого 2021 року представники команди Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського взяли участь у вебінарі з європейськими партнерами проєкту щодо розробки освітніх програм та створення силабусів. Доктор Елізабет Віландер ідоктор Сюзан Гартон, професори Астонського університету (Великобританія) представили свій досвід забезпечення якості освітньо-професійної програми та необхідності узгодження програм з університетською стратегією, співпраці роботодавців, викладачів і студентів. Елізабет Віландер детально зупинилася на принципах розробки програм та пояснила співвідношення між курсами та результатами навчання.
Доктор Крістіна Каллас (Естонія),експерт з питань освіти, поділилася досвідом та принципами укладання силабусів у Тартуському університеті. Ютта Римарчик, представник Гейдельберзького педагогічного університету (Німеччина) презентувала компетентності навчання, особливості планування навантаження, структурування силабусу, завдання, зміст курсу та програмні результати навчання.
У процесі дискусії українські партнери розповіли про шлях модернізації освіти в українському просторі, зокрема складання освітніх програм і силабусів. Діалогічне спілкування партнерів виявило наступні кроки реалізації проєкту MultiEd.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.