Продовжуємо створювати екосистему, в якій університет та бізнес співпрацюють і спільно формують людський капітал. Чим розгалуженішими та міцнішими будуть зв’язки університету та бізнесу, тим більш конкурентноспроможними на ринку праці будуть наші випускники, тим більше у невеликих містах буде потужних компаній та, відповідно, податків, розвитку.
Саме презентації моделі успішної взаємодії Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського та провідного стейкхолдера – міжнародної ІТ-компанії DataArt – був присвячений візит їх представників до Миколаєва.
23 вересня 2021 р. керівник херсонського офісу DataArt Дмитро Щедролосьєв, HR-менеджер Ирина Третьякова та PR-менеджер, координатор роботи зі співпраці з університетами Ольга Денисенко завітали до Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського та зустрілися з ректором В. Д. Будаком, першим проректором А. В. Овчаренком, проректором із науково-педагогічної роботи О. А. Кузнецовою та ректором Херсонського державного університету О. В. Співаковським.
Під час зустрічі обговорювали результати вступної кампанії, акредитацій освітніх програм, поточну ситуацію з пандемією та її впливом на навчальний процес. Але зосередилися саме на можливостях, які надає співпраця з потужним стейкхолдером, та розповіли про напрямки співпраці, про перспективи проходження навчальних та виробничих практик.
А згодом, 7 жовтня 2021 року, в Миколаївському національному університеті імені В. О. Сухомлинського знову відбулася зустріч із представником міжнародної компанії DataArt.
На зустрічі були присутні проректор із науково-педагогічної роботи О. А. Кузнецова, декани факультетів, завідувачі кафедр, викладачі та студенти.
Про діяльність компанії в Україні та світі, кар’єрні можливості для здобувачів освіти та варіанти співпраці з компанією для непрофільних факультетів та кафедр розповіла присутнім Ольга Денисенко – PR-менеджер, координатор роботи зі співпраці з університетами DataArt. Також представник компанії окреслила перспективи навчання на курсах, які пропонує DataArt, і наголосила на тому, що вони проводяться безкоштовно для здобувачів освіти та викладачів.
Важливо розуміти, що у співпраці зі стейкхолдерами університети – не конкуренти, а єдина екосистема, яка формує місцевий та національний ландшафт. Компанія націлена на те, щоб формувати якісне професійне середовище у своїх містах, щоб молодь не виїжджала до інших міст та за кордон, а обирала місцеві навчальні заклади та компанії для майбутнього працевлаштування.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.