Учіть дитину яким-небудь невідомим їй п’яти словами – вона буде довго і марно мучитися, але зв’яжіть двадцять таких слів з картинками, і дитина їх засвоїть на льоту.
К. Д. Ушинський
9 листопада цикл «гостьових» лекцій у межах Тижня кафедри української мови і літератури продовжила Тетяна Руденко – вчителька української мови літератури, спеціалістка вищої категорії, «Старший вчитель», 2018 р. – «Флагман освіти», учасниця й спікер (не)конференцій для вчителів EdCamp Ukraine. Лекторка об‘єднала слухачів обговоренням теми «Мнемотехніка і не тільки…».
Цілком очевидно, що сучасному суспільству потрібен не просто виконавець, а вчитель-творець, людина, яка своєю діяльністю створює інноваційний простір. Для того, щоб навчання відбувалося легко й продуктивно, пані Тетяна рекомендує застосовувати мнемотехнічні методики, суть яких полягає в засвоєнні нової інформації через свідоме створення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних методів і прийомів. Одночасно розвивається пам’ять, мислення, уява, увага, творчі нахили учнів тощо.
Лекторка наочно продемонструвала авторські технології використання мнемотехніки під час вивчення лексикології і граматики української мови, опрацювання правопису, засвоєння шкільного матеріалу з морфології та синтаксису, а також довела дієвість мнемотехнічних прийомів у процесі роботи над літературними творами.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.