6 грудня доцентом кафедри української мови і літератури І. Г. Родіоновою проведено методичний семінар «Упровадження методу медіанавчання під час викладання дисципліни «Історія української літератури».
У формуванні інноваційної свідомості студентів значну роль відіграє залучення в освітній процес методу медіанавчання. Аналіз можливостей цього методу для формування фахової компетенції студентів-філологів став предметом обговорення на семінарі.
Означений метод реалізується за допомогою таких прийомів: мультимедійних проєктів (літературно-історичних, літературних портретів тощо); створення мультимедійних презентацій, рекламних роликів, віртуальних екскурсій, проведення веб-квестів; проєктування за мотивами художнього твору буктрейлерів або фанфіків; участь в Інтернет-конференціях (вебінарах), використання таких жанрів інтернет-дискурсу, як форум, гостьова книга, чат, блог, онлайн-ігри; застосування відео- та аудіоматеріалів, електронних підручників, посібників, енциклопедій; аналізу відеоуроків тощо.
Підбір новітніх форм навчально-методичного забезпечення, зокрема методу медіанавчання, відкриває низку додаткових можливостей для формування фахової компетенції студентів-філологів і застосовується залежно від цілей, завдань та специфіки навчального курсу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.