logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


789 ДЕНЬ ВІЙНИ


15
Бер
2023

Навчально-педагогічна практика студентів. Від теорії – до практики

     11 березня 2023 року студенти IV курсу освітньої програми «Англійська та друга іноземна» завершили навчально-педагогічну практику в школі, яка є необхідною складовою якісної підготовки майбутнього фахівця. У цьому році, крім звітної конференції, студенти взяли участь у методичному вебінарі «НУШ: від теорії до практики», який організували методист від бази практики – вчитель вищої категорії, директор Миколаївської гімназії №4 імені Б. І. Молчанова Овчаренко В’ячеслав та методист від кафедри германської філології кандидат педагогічних наук, старший викладач Щербакова Олена.

     В’ячеслав Михайлович розповів про типові помилки, які роблять всі студенти на початку практики, але й відмітив високу відповідальність та вмотивованість практикантів. Дуже приємно було чути від колег освітян, що наші студенти мають гарні знання з англійської мови та методики її викладання. Як зазначив директор, «звичайно, ще є багато над чим працювати, попереду ще довгий час набуття досвіду, пошуку саме свого власного педагогічного почерку, але є найголовніше – любов до дітей та нелегкої вчительської праці, бажання навчати та постійно навчатись самому».

     Всі студенти успішно завершили практику і діляться своїми враженнями:

     Юлія Грицишина:

     Це не перша педагогічна практика для мене. Навчаючись ще на ІІ курсі, я проходила професійно-орієнтовну практику та мовну практику у літньому таборі. І ще з тих часів зрозуміла, що практика – це чудова можливість поринути у специфічні особливості майбутньої професії та усвідомити, що не помилилися із вибором майбутнього професійного шляху. Але це перша моя активна педагогічна практика у якості вчителя англійської мови. Мені пощастило попрацювати у моій рідній школі, зараз це ліцей №60. Від пройденої практики в мене залишилися лише позитивні враження, оскільки це стало важливим етапом у моєму професійному самовизначенні. Особливих проблем не виникло, але труднощі у підготовці до уроків були пов’язані з тим, що потрібно укласти весь запланований матеріал у 40 хвилин.

     Марина Мальченко:

     Я проходила педагогічну практику у Новоодеському ліцеї № 4. Практика не тільки додає впевненості у власних знаннях, набутих у стінах університету, а й зрозуміти, над чим ще треба працювати, повернувшись на навчання. Я вже знаю специфіку роботи ліцею, особливості навчального процессу онлайн, познайомилася зі всіми видами навчально виховної діяльністі бази практики. Окремо хотілось би подякувати моїм методистам від бази практики та від університету за знання, досвід, поради, якими вони щіро ділились зі мною і запевнити їх в тому, що набуті навички точно не пропадуть даром! Я їх вже почала успішно застосовувати на практиці.

     Анастасія Кондратюк:

     Я в захваті від проходження практики в Куцурубському ліцеї імені Т. Г. Шевченка, в якому мене привітно зустріли компетентна директорка та вчитель-методист.

     Незважаючи на складні обставини в місцевості, де проживають учні, була достатня активність на уроках, тому практика пройшла добре. Крім синхронних уроків в Zoom, я навчилась проводити асинхронні уроки. Основним завданням було створити інтерактивний, чітко побудований урок, щоб з учні були зацікавлені і в кінці досягли поставленої цілі. Вчитель-методист Панська Наталля завжди була на зв’язку, рекомендувала і оцінювала проведені мною уроки. Як результат, я відпрацювала отримані навички в університеті і набула нових. Після практики я ще раз переконалась, що я обрала професію свого серця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*