Протягом минулого тижня тривали обговорення принципів академічної доброчесності як фундаментальної цінності освітнього процесу, що покликані популяризувати культуру академічної етики серед студентів і викладачів. Магістри й бакалаври, майбутні вчителі англійської мови і перекладачі, а також викладачі кафедри германської філології (Т. П. Мироненко, Л. С. Добровольська, О. Л. Щербакова, С. С. Нікіфорчук, Т. О. Мороз, У. Я. Баркарь) провели дискусію щодо етичних принципів, яких мають дотримуватись науково-педагогічні працівники і студенти. Проаналізували випадки порушення академічної доброчесності, а саме не використовувати у своїх працях наукові доробки без покликання на автора, самоплагіат, списування, хабарництво, а також види академічної відповідальності. Не залишились поза увагою дискусії дотримування принципів академічної етики в університетах Європи та Сполучених Штатів. Студенти відмітили, що справедливість, чесність, відповідальність, толерантне ставлення до кожної особистості є складовою поняття «академічна доброчесність».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.