5 червня 2023 року у межах науково-дослідної роботи кафедри початкової та дошкільної освіти «Теоретико-методичні засади формування професійно-педагогічної культури в майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах ЗВО» (науковий керівник – д. пед. н., проф. О. С. Трифонова) проведено круглий стіл «Професійно-мовленнєва культура майбутнього педагога: виклик сучасності». Захід об’єднав здобувачів першого (бакалаврського – 218 гр. ДФН) та другого (магістерського) рівня вищої освіти (518 гр. ДФН і ЗФН), роботодавців та науково-педагогічних працівників. Із вступним словом виступила д. пед. н., проф.Олена ТРИФОНОВА.
Було висвітлено такі питання:
Досвід трансформації Василя Сухомлинського у професійно-мовленнєву культуру майбутніх вихователів дошкільної освіти як складову їхнього професійного становлення (здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти Вероніка МАРЧЕНКО);
Професійно-мовленнєва культура майбутнього вихователя: презентація результатів вивчення дисципліни «Дошкільна лінгводидактика з культурою мовлення та виразним читанням» (здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Катерина БІЛОУС, Анастасія КОВАЛЬ, Валерія СЕМЕНОВА, Анастасія ШПИЛЬОВА);
Мовленнєво-естетичний ідеал майбутніх фахівців дошкільної освіти: професійно-культурний аспект (здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Ольга СУПРУНОВА);
Професійно-мовленнєва культура майбутнього вихователя: презентація результатів вивчення дисципліни «Риторика, культура та техніка мовлення вихователя» (здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти Інна МУТАФ);
Професійно-мовленнєва культура вихователя: стереотипні судження (вихователька молодшої групи віком 2-3 роки ПДНЗ ДС “Гранд – Гіпаніс” м. Миколаєва Наталія БАРБІНА) та ін.
Під час дискусії обговорили вимоги суспільства до рівня професійно-мовленнєвої культури педагогів, педагогічний супровід освітніх компонентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта», їх спрямованість на формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх фахівців. Наголошено на ефективності використання інтерактивних методів і технологій навчання під час вивчення дисциплін лінгводидактичного спрямування.
Учасниками круглого столу запропоновано:
посилити практичні заняття вправами емоційно-психологічного налаштування на командну роботу здобувачів освіти;
провести семінар-тренінг із стратегічної комунікації.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.