Діяльність маркетолога в сучасний час важлива на кожному підприємстві. Там, де керівництво прагне удосконалення, зростання доходів і якісного розвитку, маркетингова робота займає пріоритетне спрямування. Вивчаючи потреби та бажання споживачів, особливості функціонування ринків збуту, можливості розширення товарного асортименту, розробляючи системи лояльності та цін, формуючи системи дисконту, збуту та постачання товарів, досліджуючи конкурентоспроможність та працюючи над її постійним посиленням на підприємствах.
25 жовтня – день, коли вся маркетингова спільнота України відзначає своє професійне свято – День маркетолога. Саме в цей день, в рамках онлайн – обговорення викладачем кафедри економіки, менеджменту та фінансів Волошиною-Сідей В В. проведено онлайн-бесіду зі студентами 4 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» на тему: «Маркетингово-логістичне забезпечення: реалії сьогодення», де були розглянуті актуальні питання функціонування та подальшого розвитку маркетингу в Україні.
Обговорили проблемні аспекти розвитку маркетингу в умовах нестабільності та кризи і зарубіжні тенденції розвитку маркетингу; ознайомилися із сучасними маркетинговими заходами та прийомами.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.