logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


789 ДЕНЬ ВІЙНИ


06
Тра
2024

«Зробимо професію вчителя якісною для майбутнього покоління»: В НУК пройшов форум розвитку педагогічної освіти

     У четвер, 2 травня, в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова відбувся Форум педагогічної освіти. Про це повідомляє прес-служба НУК.

     На зустрічі були присутні ректор НУК Євген Трушляков та в.о. ректора МНУ імені В.О. Сухомлинського Валерій Будак, заступник голови ОВА Олександр Трайтлі директорка департаменту освіти і науки Миколаївської ОВА Алла Веліховська, начальниця управління освіти Миколаївської міської ради Ганна Личко, освітній координатор ЮНІСЕФ в Одеській та Миколаївській областях Анатолій Ігнатович разом із Дабла Туре, фахівцем ЮНІСЕФ з освіти в надзвичайних ситуаціях та Абдула Дійє, фахівцем ЮНІСЕФ з інформаційного менеджменту. Також були присутні проректори обох університетів, керівники департаментів та структурних підрозділів та багато директорів та представників шкіл Миколаївщини.

     Євген Трушляков відкрив форум своєю промовою, під час якої розповів про процес реорганізації та приєднання до Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова МНУ імені В.О. Сухомлинського, наголосивши на важливості збереження кадрового потенціалу, історії та традицій закладів. Ректор також повідомив про плани запустити очне навчання у вересні та прагнення зробити університет найкращим на півдні України.

     Валерій Будак, в.о. ректора МНУ імені В.О. Сухомлинського, розповів про необхідність зробити професію вчителя актуальною та популярною для майбутнього покоління. Було оголошено про створення нових структурних підрозділів на базі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова: Навчально-наукового педагогічного інституту імені В.О. Сухомлинського; зміни до структури філологічного факультету університету та створення факультету військової підготовки та національної безпеки.

     Головною темою обговорення був сьогоднішній комплекс викликів при підготовці молодих вчителів. Наприклад, у закладах загальної середньої освіти Миколаєва працюють 2645 педагогів, 17% з яких – люди поважного віку. Тому присутні наголосили на важливості навчання молодих фахівців, яких стейкхолдери раді приймати до своїх освітянських родин.

     Анатолій Ігнатович, координатор ЮНІСЕФ в Одеській та Миколаївській областях, разом з іноземними партнерами Даблою Туре та Абдулою Дійє розповіли про основні напрямки діяльності Дитячого фонду ООН у сфері освіти в регіоні. Зокрема, координатор ЮНІСЕФ підсумував, що у 2023 році зусилля були сфокусовані на забезпеченні доступу школярів до освіти, було відремонтовано 13 шкіл, створено 20 цифрових освітніх центрів, підтримано понад 140 тисяч школярів трьох областей. У 2024 році фокус діяльності буде зосереджено на якості освіти, підвищенні кваліфікації вчителів, підтримці психо-емоційного стану педагогів та учнів.

     Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності НУК Михайло Михайлов розповів про візит Олесі Олексюк, в.о. декана педагогічного факультету Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського до Естонської Республіки на запрошення Ради з питань освіти та молоді (HARNO) у рамках проєкту “Сходи до досконалості: посилання ефективної та надійної системи вищої освіти в Україні”, про запуск проєкту “СтудМентор” у співпраці із ГО “Навчай для України”. Важливою новиною стало голошення про створення при НУК консультаційного пункту одного з найкращих медичних закладів – Буковинського державного медичного університету для проведення набору на навчання до цього вишу.

     Аркадій Проскурін, відповідальний секретар приймальної комісії, поінформував присутніх про особливості вступної кампанії 2024 року та дав відповіді на запитання учасників форуму. Анатолій Тубольцев розповів про аспекти взаємодії та співробітництва між університетом і ЗЗСО.

     Наприкінці зустрічі адміністрація НУК мала можливість відповісти на актуальні питання сьогодення від освітян. Форум педагогічної освіти став майданчиком для плідного діалогу, обміну досвідом та напрацювання стратегій подальшого розвитку освітньої галузі в регіоні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*