До уваги випускників, які закінчили навчання у закладах освіти у листопаді-грудні 2023 року та у 2024 році!
Інформуємо про те, що випускники закладу вищої освіти денної форми навчання, які навчались за державним замовленням, здобули ступінь бакалавра, магістра за спеціальностями галузі знань 01 Освіта/Педагогіка або ступінь бакалавра, магістра за іншими спеціальностями і галузями знань і уклали на строк не менше як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти або професійної (професійно-технічної) освіти, мають право на отримання одноразової адресної грошової допомоги.
Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно подати такі документи:
– заяву;
– договір про працевлаштування випускника закладу вищої освіти, який навчався за державним замовленням на денній формі навчання (у трьох примірниках за підписом та печаткою органу управління освітою (департаменту, управління, відділу, школи) та за підписом випускника);
– копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку, довідку (наказ) про прийняття на роботу;
– копію паспорта;
– копію ідентифікаційного коду;
– копію документа про вищу освіту.
Нарахування допомоги здійснюється в університеті на підставі наказу.
Документи подаються до відділу кадрів університету.
Термін подання документів (відповідно до наказу МОН України) – вересень 2024 року.
Контактний телефон: (0512) 37-88-35.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.