logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


978 ДЕНЬ ВІЙНИ


28
Жов
2024

Міжрегіональна науково-практична студентська онлайн-конференція «Актуальні проблеми розвитку країн світу: історія, освіта, культура» (до 50-річчя історичної освіти на Миколаївщині)

     25 жовтня 2024 р. у Миколаївському національному університеті імені В. О. Сухомлинського відбулась Міжрегіональна науково-практична студентська онлайн-конференція «Актуальні проблеми розвитку країн світу: історія, освіта, культура» (до 50-річчя історичної освіти на Миколаївщині). Організатором конференції виступила кафедра історії педагогічного факультету МНУ імені В. О. Сухомлинського. Оргкомітет конференції представлений провідними ученими України у галузі історичних, політичних, педагогічних та технічних наук.

     Всього подали 121 заявку на участь у роботі конференції. Студенти, магістри, аспіранти, викладачі 13-ти ЗВО України були представлені на конференції (Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Уманський державний педагогічний університету імені Павла Тичини, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаївський навчально-науковий інститут права Національного університету «Одеська юридична академія», Технолого-економічний фаховий коледж Миколаївського національного аграрного університету, Фаховий коледж Одеського технологічного університету «ШАГ»).

     Представлені на конференції доповіді розкривають проблемні питання історичних досліджень з історії України, країн світу та міжнародних відносин в історичній ретроспективі; висвітлюють зміст освітніх тенденцій в умовах реформування Нової української школи й виклики до підготовки вчителів в умовах модернізації освіти, а також особливості організації дистанційного навчання; аналізують політико-правовий, краєзнавчий та культурно-етнологічний формат розвитку країн світу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*