logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


1013 ДЕНЬ ВІЙНИ


13
Лис
2024

Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретико-методичні засади наступності в освітньому процесі дошкільної та початкової освіти»

     12 листопада 2024 р. кафедрою початкової та дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Теоретико-методичні засади наступності в освітньому процесі дошкільної та початкової освіти».

     Співорганізаторами конференції виступили: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Криворізький державний педагогічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Житомирський державний університет імені Івана Франка, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ.

     У роботі конференції взяли участь понад 300 учасників. На пленарному засіданні було заслухано 9 доповідей з найактуальніших проблем дошкільної, початкової та вищої освіти.

     На початку конференції з вітальним словом до присутніх звернулися представники освіти: А. Б. Веліховська, директор департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, к. п. н., доц.; Є. Г. Горбуров, депутат Миколаївської обласної ради, голова постійної комісії з науки та освіти, інновацій, молоді, сім’ї та спорту, культури та духовності, к. іст. н., доц.; Н. В. Михальченко, проректорка з науково-педагогічної роботи МНУ імені В. О. Сухомлинського, к. псих. н., доц.; О. М. Олексюк, деканеса педагогічного факультету МНУ імені В. О. Сухомлинського, к. філол. н, доц.

     На секційних засіданнях доповідачі акцентували увагу на проблемі підготовки дітей передшкільного віку до навчання в умовах Нової української школи, на реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти в практиці роботи закладів освіти, обмінювалися досвідом щодо професійної підготовки фахівців дошкільної та початкової освіти в контексті ідей Нової української школи, акцентували увагу на психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання старших дошкільників та учнів початкової школи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*