12 листопада 2024 р. у межах Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади наступності в освітньому процесі дошкільної та початкової освіти» проведено засідання секції 3 «Професійна підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти в контексті ідей Нової української школи» (модераторка – доц. Філімонова Т.В.).
У роботі секції взяли участь 71 учасник: Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Національного університету біоресурсів і природокористування України, Криворізького державного педагогічного університету, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ПЗВО «Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика, Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського», Єланецького закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Ромашка».
Із вітальним словом звернулася до учасників Якименко Світлана Іванівна, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри початкової та дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Із доповідями на секції виступили: Шляхи формування математичної компетентності в майбутнього вчителя початкових класів Тимченко Алла Анатоліївна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри початкової та дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Підготовка майбутніх вихователів до формування в дітей дошкільного віку природничо-екологічної компетентності Приступа Яна В’ячеславівна, докторка філософії, асистентка кафедри дошкільної і спеціальної освіти Криворізького державного педагогічного університету Волонтерська діяльність студентів закладів вищої освіти як шлях до їх професійного розвитку Бреславська Ганна Богданівна, кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри початкової та дошкільної освіти, докторантка Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Особливості впровадження інтерактивних педагогічних технологій в освітній процес початкової школи Наконечна Вікторія Дмитрівна, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта Дидактичні можливості проєктної діяльності як засобу професійного становлення майбутнього вчителя Пащенко Тетяна Анатоліївна, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта Формування мистецької компетентності як важливої складової фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи Бондар Катерина Павлівна, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта Підготовка майбутніх вчителів до патріотичного виховання дітей Кірюхіна Вікторія Володимирівна, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта Розвиток мовної особистості майбутніх учителів початкової школи як складової фахової компетентності Феленюк Софія Миколаївна, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.