logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


1013 ДЕНЬ ВІЙНИ


14
Лис
2024

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА СЛЮСАРЕНКО Н.В. НА ТЕМУ: «ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ:СУЧАСНИЙ КОНТЕКСТ»

     12 листопада 2024  року відбулася гостьова онлайн-лекція для студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»  третього  (освітньо-наукового) рівня вищої освіти й викладачів кафедри педагогіки та психології доктора педагогічних наук, професора Ніни Слюсаренко. Тема лекції: «Гендерний підхід в освіті:сучасний контекст» корелювався зі змістом навчальних дисциплін «Актуальні проблеми в галузі загальної педагогіки, порівняльної педагогіки та історії педагогіки» (викладач – доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та психології Султанова Н.В.), «Класична педагогіка» (викладач – доктор педагогічних наук, професор Степанова Т.М.).

     Зі вступним вітальним словом до колег і студентів звернулася доктор педагогічних наук, завідувачка кафедри педагогіки та психології МНУ імені В.О.Сухомлинського, яка наголосила на важливості координації зусиль науковців, викладачів, практиків та здобувачів для забезпечення якості підготовки майбутніх докторів філософії у галузі освітніх, педагогічних наук.

     Під час онлайн-лекції Слюсаренко Ніною Віталіївною було обговорено питання значення та ролі ґендерної рівності для системи освіти України, нормативно-правової бази у сфері освіти України, та зарубіжних країн, тощо.

     Пані Ніно розкрила сутність гендерних проблем у педагогіці, розповіла про важливість, напрями, потенціал та перспективи практичного використання гендерного підходу, рівних прав та можливостей на засадах толерантності, паритетності, визнання й поваги до гендерних відмінностей здобувачів освіти.

     Лекцію з використанням змістовної презентації було виголошено на високому науково-методичному рівні. Викладачі й студенти отримали новий професійний досвід, приємні, яскраві враження та інтелектуальне задоволення. Завершилася гостьова лекція обговоренням перспектив упровадження гендерного підходу в освіті в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення країни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

*