logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


789 ДЕНЬ ВІЙНИ


Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського № 2 (15) жовтень 2015

Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2015, № 2 (15)

[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents}
Бабак К. В.[Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: структурно-інтегративний підхід]{Psychological support for pedagogical college student professional development: structural-integrative approach} 7-12
Богуш А. М.[Психологічні засади образного мовлення]{Psychological basis of picturesque speech (tropology)} 13-16
Горянська А. М.[Психологічні особливості розвитку когнітивного компонента толерантності майбутніх вчителів]{Psychological peculiarities of the development of cognitive component of future teachers’ tolerance} 17-24
Гриньова Н. В.[Особливості фахової підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми «груп ризику» в процесі навчання у ВНЗ]{Some peculiarities of future psychologists professional training to work with the «group of risk» children during their studying at higher educational institution} 24-29
Дейченко Л. М.[Теоретичний аналіз проблеми духовності особистості в психології]{Theoretical analysis of the problem of the individual in psychology} 29-34
Заграй Л. Д.[Гендерна специфіка концептів «ставлення до світу» у студентів]{Gender specific of students’ concepts «attitude to the world»} 34-40
Зливков В. Л., Лукомська С. О.[Психологічні особливості волонтерської діяльності у сучасній Україні: мотиваційний аспект]{Psychological peculiarities of voluntereeng in modern Ukraine: motivational aspect} 40-46
Калюжна Ю. І., Яновська Т. А.[Особливості розвитку психологічної готовності до професійної діяльності студентів]{Features of development of students’ рsychological readiness for professional activity} 46-51
Клочек Л. В.[Психологія справедливості в історії філософської думки]{The psychology of justice in the course of histore of philosophical thought} 51-56
Корчакова Н. В.[Психологічний аналіз онтогенетично ранніх форм допомоги як різновиду просоціальних стратегій]{Psychological analysis of ontogenically early forms of helping behavior as a type of prosocial strategy} 57-62
Литвиненко І. С., Данілова О. В.[Роль ситуативних методів навчання у професійній підготовці майбутніх психологів]{The role of situational teaching methods in the training of future psychologists} 63-73
Михальченко Н. В.[Роль сім’ї в розвитку патріотичної рефлексії молодших школярів]{The role of the family in the development of patriotic reflection Junior school} 73-78
Мишко Н. М.[Дослідження особливостей мотиваційної сфери майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти]{Research the features of future psychologists motivational sphere in the process of obtaining them the second higher education} 78-84
Оніщенко Н. В.[Характеристика психічних станів постраждалих в умовах ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій]{Feature mental state affected in a disaster relief} 85-90
Панасенко Е. А.[Психолого-педагогічний експеримент: віхи становлення та розвитку (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)]{Psychological and pedagogical experiment: milestones of formation and development (the second half of XIX – early XX century).} 90-98
Пугачов Д. Л.[Психологічні особливості формування образу «Я» в підлітковому віці]{Psychological features the image of «I» as a teenager} 96-103
Резнікова О. А.[Особливості регуляторних можливостей та адаптаційних проявів психологічного захисту студентів]{Peculiarities of the regulatory capacities and adaptation manifestations of psychological protection of students} 104-109
Ремпель Ж. О.[Соціально-психологічні аспекти командоутворення в недержавній організації]{Social and rsychological aspects of team building in ngo} 110-115
Саврасов М. В.[Психологія креативності особистості студента: психологічна структура та зміст]{Psychology of creativity student’s personality: psychological structure and content} 116-120
Сватенкова Т. І.[Специфіка впровадження герменевтичного методу у дослідження екзистенційних переживань особистості у ранній юності]{Тhe specifics of implementation hermeneutical method in the reseach of existential exspirience of individual in early adolescence} 122-125
Сердюк Н. І.[Специфіка розуміння атракції вчителями та практичними психологами загальноосвітніх шкіл]{Specific understanding attractions teachers and practical psychologists secondary schools} 125-128
Сіпко Л. О.[Подолання бойового стресу та його психологічних наслідків]{The overcoming of combat stress and its consequences} 129-134
Степаненко Л. В.[Особливості прояву негативних емоційних станів у підлітків з різними типами копінг-поведінки]{Peculiarities of manifestation of negative emotional states of adolescents with different types of coping conduct} 135-141
Тарасова Т. Б.[Психологічні проблеми навчально-професійної діяльності студентів вищого навчального закладу]{Psychological problems of educational and professional activities of university students} 141-146
Ткаченко Н. В.[Психологічні особливості комп’ютерної залежності у дітей молодшого шкільного віку]{Psychological features of computer dependence at children of younger school age} 147-150
Фролова О. В.[Соціально-психологічний тренінг розвитку організаційних та комунікативних навичок для студентів, які проходитимуть педагогічну практику в дитячих оздоровчих таборах]{Social and psychological training of developing organizational and communicative skills of students who will take part in pedagogical practice in summer camps for children} 151-155
Халік О. О.[Психологічна сепарація дівчат студентського віку від батьків та її залежність від функціонування сім’ї]{Psychological separation of girls-students from their parents and its depending on family functioning} 155-161
Харченко Н. А.[Формування поглядів Г. С. Костюка як передумова його професійного становлення на теренах психологічної думки України]{Formation of views as G. S. Kostiuk prerequisite for its professional development on the territory of psychological thought Ukraine} 162-167
Шайда Н. П., Шайда О. Г.[Психологічні засади створення умов розвитку професійного мислення студентів]{Psychological bases conditions of creating professional thinking students} 167-171
Іванцова Н. Б.[Архітектоніка професійної спрямованості особистості]{Architectonics of professional orientation of a personality} 172-177