logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


789 ДЕНЬ ВІЙНИ


Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського № 1 (17) квітень 2017

Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2017, № 1 (17)

[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents}
Авер’янова А. В.[Професійний успіх як основа самореалізації особистості]{Professional success as a basis for personal fulfillment} 7-12
Афузова Г. В.[Розвиток дитини як суб’єкта гендерної соціалізації в умовах дизонтогенезу]{Development of the child as a subject gender socialization under dysontogenesis} 13-16
Бабак К. [Взаємозв’язок і динаміка особистісного та професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ I-II рівня акредитації]{Interconnection and dynamics of students’ and professional development at the i-ii accreditation level pedagogical university} 17-22
Білюк О. Г.[Особистісні трансформації майбутніх психологів у навчальному процесі ВНЗ]{Personal transformations of future psychologists in educational process of higher education institution} 23-27
Боштан В. В.[Диференціація соціальної тривожності та окреслення її основних маркерів]{Differentiation of social anxiety and outlining its main markers} 28-34
Вірна Ж. П.[Психологічні координати конструктивного самозбереження особистості]{Psychological coordinates оf constructive self-preservation of a personality} 35-40
Гадзілевська Г. Б., Поліщук В. О.[Роль сценарних установок у процесі соціокультурної адаптації українських емігрантів]{Role of the script mindsets in the process of sociocultural adaptation of ukrainian emigrants} 41-46
Гасюк М. Б., Дзюбинська М. Я.[Оцінка якості життя батьків дітей, хворих на епілепсію]{Evaluation quality of life of parents having children with epilepsy} 47-50
Гільман А. [Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді]{Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking} 51-55
Грабіщук С. В., Безверхий О. С.[Моделі самоактуалізації в сучасній психології]{The models of self-actualization in modern psychological science} 56-61
Гріньова О. М.[Екзистенційно-суб’єктний підхід до вивчення проектування життєвого шляху особистістю юнацького віку]{Existential and subject approach in research of personality life way self design in youth} 62-67
Іванова Н. О.[Вибір навчальних текстів як педагогічна проблема]{Choice of educational texts as a pedagogical problem} 67-73
Kalyuzhna I. P.[The problem of professional self-identification of high-school pupil: theoretical aspect]{The problem of professional self-identification of high-school pupil: theoretical aspect} 74-78
Кисельов К. С., Саврасов М. В., Фомічова Ю. Д.[Теоретичні аспекти творчого розвитку особистості майбутнього вчителя початкової школи]{Theoretical aspects of the creative development of personality of future elementary school teachers} 78-82
Кікінежді О. М.[Становлення ґендерної ідентичності у старшому дошкільному віці: суб’єктний вимір]{The formation of gender identity in, senior pre-school age, subject dimension} 83-89
Корчакова Н. В.[Розвиток основ просоціальної поведінки у ранньому дитинстві]{Development of frameworks of prosocial behavior in early childhood} 90-95
Кучманич І. М., Лисогор А. В.[Значущість розвитку особистісної зрілості в процесі професійної підготовки студентів-психологів]{The significance of the development of personal maturity during the professional training of students-psychologists} 96-100
Литвиненко І. С.[Професійна підготовка студентів-психологів до роботи з підлітками схильними до бродяжництва]{Vocational preparation of the students-psychologists for work with teenagers prone to vagrancy} 101-109
Литвиненко І. С., Хотенов І. М.[Синдром емоційного вигорання у медичних працівників хірургічної спеціалізації]{Syndrome of emotional burnout in health professionals surgical specialization} 109-115
Литвинчук Л. М.[Застосування музичних зразків у психологічній роботі з залежними від опіоїдів та співвіднесення їх з об’єктивними показниками функціонального стану організму]{The use of musics sample in psychological work with addicted to opioids and their correlation with objective indicators of the functional state of the organism} 115-122
Найдьонова Г. О.[Проблема психосексуального розвитку дітей із інтелектуальною недостатністю]{The problem of psychosexual development in children with intellectual disability} 122-126
Панасенко Е. А.[Експеримент як провідний еміричний метод наукового дослідження в психології: теоретичний аспект]{Experiment as the leading empirical method of scientific research in psychology: the theoretical aspect} 127-133
Петрунько О. В., Верлан К. А.[Емоційні стани жінок під час вагітності як чинник впливу на здоров’я майбутньої дитини]{Emotional States of Women during Pregnancy as Influence on Health of the Unborn Baby} 134-137
Прасол Д. В.[Практична реалізація алгоритму-схеми у підготовці педагогів-психологів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку в ситуації смерті одного з батьків]{Practical implementation of the algorithm schema in the preparation of teachers-psychologists to work with children of primary school age in situations of death of one of the parents} 138-146
Проскурняк О. І.[Психолого-педагогічні технології формування адекватної комунікативної поведінки учнів з інтелектуальними порушеннями]{Psychology and pedagogical technologies of formation of adequate communicative behaviour at pupils with intellectual violations} 146-150
Рожанська Н. В.[Вибір спеціальності споживачами освітніх послуг ВНЗ: соціально-психологічний аналіз у контексті вчення Г. Сковороди про споріднену працю]{Choice of specialty by consumers of educational services: social-psychological analysis in the context of a doctrine G. Skovoroda about suitable work} 150-156
Санько К. О.[Особливості емоційного інтелекту в осіб, які знаходяться у складних життєвих обставинах]{Features of emotional intelligence of persons who have been in complex lifeen circumstances} 157-163
Сергєєнкова О. П.[Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів]{Life success as students’ cognitive category} 163-168
Сердюк Н. І.[Чинники становлення фізичного «образу Я» у підлітковому віці]{Formation of physical factors «image I» in their teens} 169-172
Сіденко Ю. О.[Перинатальний період розвитку психіки суб’єкта у світлі психодинамічної парадигми]{Perinatal period of development of psyche according to the psychodynamic paradigm} 173-178
Столярчук О. А.[Динаміка пріоритетів професійної діяльності сучасних студентів]{Dynamics of students’ priorities of professional activity} 179-184
Тимченко О. В., Кравченко К. О.[Реакції бойового стресу у військовослужбовців – учасників антитерористичної операції]{Combat stress reactions of military personnel participants of the anti-terrorist operation} 185-191
Уличний І. Л.[Психологічна підтримка особистості учня в процесі професійної орієнтації в сучасній загальноосвітній школі]{Psychological support of personality of student in the process of professional orientation at modern general school} 192-198
Чистовська Ю. Ю.[Психофізіологічні детермінанти рис особистості]{Psychophysiological determinants of personality traits} 198-202
Шевченко В. В., Джоган Д. М.[Мотивація професійної діяльності майбутнього психолога]{Motivation of professional future psychologists} 203-206
Шевченко В. В., Макушева С. П.[Криза професійного становлення студента-психолога]{Crisis of professional standing of student-psychologist} 207-211
Шевченко В. В., Полєшко Н. С.[Феномен психічного вигорання у студентів психологів]{Phenomenon of mental burnout in students psychologist} 211-216
Шевчук О. С.[Інноваційні технології формування професійної суб’єктності майбутніх психологів: результати дослідження]{Innovative technologies for forming professional subjectivity of future psychologists: results of research} 216-221
Шевяков О. В., Лукоянов П. О., Шрамко І. А.[Ціннісні орієнтації в контексті якості життя людини]{Valued orientations are in context of quality of life of man} 222-226
Широбоков Ю. М.[Психологічні характеристики різноманітних видів військового полону]{The various types of military captivity psychological characteristics} 227-233
Шпортун О. М.[Гумористичні методики в психотерапії та консультуванні]{Humorous techniques in psychotherapy and consulting} 234-240