logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


1013 ДЕНЬ ВІЙНИ


Підготовка докторів філософії за напрямом 01 Освіта/Педагогіка: 011 – «Освітні, педагогічні науки»

Освітньо-наукові програми:
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2024 р.

ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії 2024 р. (ПРОЄКТ)

– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2022 р.

– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2022 р. (ПРОЕКТ)

– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2021 р.

– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2018 р.

ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії


Рецензії:
– Рецензія Ірина ЖОРОВА (2024)

– Рецензія Сергій СІЧКО (2024)

– Рецензія Марія КОРНІЄНКО (2024)

– Рецензія Інна ШОРОБУРА (2024)

– Рецензія Н. Кічук


Навчальні плани:
– Навчальний план 2024 (ДФН)

– Додаток до навчального плану 2024-2025 н.р. (перелік вибіркових дисциплін)

– Навчальний план 2022-2023 н.р. (ДФН)

– Навчальний план 2021 (ДФН)

– Навчальний план 2021 (ЗФН)

– Додаток до навчального плану 2021-2022 н.р. (перелік вибіркових дисциплін)

– Навчальний план 2018 (ДФН та ЗФН)


Освітні компоненти ОНП:
– Обов’язкові освітні компоненти 2024-2025 н.р.:

ОК.1. Філософія науково-дослідної діяльності

ОК.2. Класична педагогіка

ОК.3. Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності

ОК.4. Іноземна мова для наукової комунікації

ОК.6. Актуальні проблеми в галузі загальної педагогіки, порівняльної педагогіки та історії педагогіки

ОК.7. Методологія, організація та технологія наукових досліджень

ОК.8. Компаративістика в галузі педагогічної освіти

ОК.9. Історія та теорія вищої освіти України

ОК.10. Інноваційні технології в освіті

ОК.11. Культура наукової мови та принципи академічної доброчесності

ОК.12. Інтегроване формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (мова викладання – англійська)

ОК.13. Викладацько-дослідницька практика

–  Вибіркові освітні компоненти 2024-2025 н.р.:

Історія Північного Причорномор’я в загальноісторичному вимірі

Концепції та проблеми сучасної історичної науки

Лідерство та партнерська взаємодія в освіті

Педагогічний менеджмент інклюзивної освіти

Педагогічна творчість викладача вищої школи

Психологія особистості викладача

Методи аналізу результатів експериментальних досліджень

– Обов’язкові освітні компоненти 2022-2023 н.р.:

ОК.1. Філософія науково-дослідної діяльності

ОК.2. Класична педагогіка

ОК.3. Сучасні інформаційні технології

ОК.4. Іноземна мова для наукової

ОК.6. Актуальні проблеми

ОК.7. Методологія наукової діяльності

ОК.8. Компаративістика

ОК.9. Історія та теорія вищої освіти

ОК.10. Інноваційні технології

ОК.11. Культура наукової мови

ОК.12. Інтегроване формування

ОК.13. Викладацько-дослідницька практика

–  Вибіркові освітні компоненти 2022-2023 н.р.:

Основи бібліотечної інформаційної культури та дослідницької діяльності в архівних установах

Психологія управління персоналом

– Обов’язкові освітні компоненти 2021-2022 н.р.:

ОК.01. Філософія науково-дослідної діяльністі

ОК.02. Класична педагогіка

ОК.03. Інформаційна грамотність

ОК.04. Іноземна мова для наукової комунікації

ОК.06. Актуальні проблеми в галузі загальної педагогіки,порівняльної педагогіки та історії педагогіки

ОК.07. Методологія наукової діяльності

ОК.08. Компаративістика в галузі педагогічної освіти

ОК.09. Історія та теорія вищої освіти України

ОК.10. Інноваційні технології в освіті

ОК.11. Культура наукової мови та принципи академічної доброчесності

ОК.12. Інтегроване формування професійної орієнтації іншомовної комунікативної компетентності (мова викладання- англійської)

–  Вибіркові освітні компоненти 2021-2022 н.р.:

Педагогiчний менеджмент iнклюзивноi освiти

Технологiя проєктного навчання в освiтi

Основи бібліотечної інформаційної культури та дослідницької діяльності в архівних установах

Психологія управління персоналом

Освітня політика та дослідження педагогічних систем і процесів

Управління кар’єрою


Профілі аспірантів

Викладачі, які читають в аспірантурі:
– Якісний склад кафедри педагогіки та психології (2024-2025 н.р.)
– Кузьменко Юлія Василівна

– Михальченко Наталія Вячеславівна

– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна

– Ситченко Анатолій Люціанович

– Будак Валерій Дмитрович

– Степанова Тетяна Михайлівна

– Якименко Світлана Іванівна

– Трифонова Олена Сергіївна

– Рускуліс Лілія Володимирівна

– Султанова Наталя Вікторівна

– Атаманчук Юрій Миколайович

– Яблонський Андрій Іванович

– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна

– Шапочка Катерина Анатоліївна

– Шпачинський Ігор Леонідович

– Мироненко Тетяна Платонівна


Умови вступу

Розклад занять
Розклад занять 1 курс ДФН на 2024 р.

Розклад занять 1 курс ДФН на 2024 р. (вибіркові дисципліни)

Розклад занять 2 курс ДФН на 2024 р.

Розклад занять ДФН на 2023-2024 н.р. (фахові дисципліни)

Розклад занять ДФН на 2023-2024 н.р. (загальноуніверситетські дисципліни)

Розклад занять ДФН на 2022-2023 н.р. (загальноуніверситетські дисципліни)

Розклад занять ДФН 1 курс 2021

Розклад занять ДФН 2 курс 2021

Розклад занять ДФН 3 курс 2021

Розклад занять ДФН 1 курс 2021

Розклад занять ДФН 2 курс 2021


Стажування
– Кузьменко Юлія Василівна

– Султанова Наталя Вікторівна

– Будак Валерій Дмитрович

– Степанова Тетяна Михайлівна

– Якименко Світлана Іванівна

– Трифонова Олена Сергіївна

– Рускуліс Лілія Володимирівна

– Атаманчук Юрій Миколайович

– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна

– Шапочка Катерина Анатоліївна

– Мироненко Тетяна Платонівна


Наші партнери
ПАРТНЕРСТВО ІЗ ПРОВІДНИМИ НАУКОВИМИ УСТАНОВАМИ ТА УНІВЕРСИТЕТАМИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ

1. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

2. Варненський університет менеджменту (Болгарія)

3. Durand-Arkansaw School District, hereinafter called «Second Party»

4. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ

5. Комунальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т.Г. Шевченка»

6. Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти»

7. Угода між бібліотеками ЗВО

8. Договір про співробітництво з Ізмаїльським державним гуманітарним університетом

9. Угода про організацію академічних обмінів з Ізмаїльським державним гуманітарним університетом


Гостьові лекції
12.11.24 — ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА СЛЮСАРЕНКО Н.В. НА ТЕМУ: «ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ:СУЧАСНИЙ КОНТЕКСТ»

23.09.21 — Струк А.В., доктор педагогічних наук, професор

Струк А.В. Презентація лекції

18.11.21 — Пріма Р.М., доктор педагогічних наук, професор

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЛЕКЦІЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ

09.12.21 — Вдовиченко Раїса Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент

ЛЕКЦІЇ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ КАНДИДАТА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ДОЦЕНТА ВДОВИЧЕНКО Р.П.

Гостьова лекція на тему Розвиток, виховання та формування особистості — Вдовиченко Р.П.

27.12.21 — Біда Олена Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор

ГОСТЬОВІ ЛЕКЦІЇ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА БІДИ О.А.

17.02.22 — Каплінський Василь Васильович, доктор педагогічних наук, професор


Стейкхолдери

Практична підготовка аспірантів:
Робоча програма викладацько-дослідницької практики (2024)

Робоча програма викладацько-дослідницької практики (2021)

Звітна документація з асистентської практики Корнієнко М.М. 11.03.24–17.05.24

Звітна документація з асистентської практики Коноз О.Б. 04.05.21–31.05.21

Звітна документація з асистентської практики Коноз О.Б. 15.09.20–12.10.20

Звітна документація з асистентської практики Лушпай Т.І. 01.10.21–30.10.21


Аналіз анкетування здобувачів вищої освіти:
– Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості освітнього процесу та освітньої діяльності
– Аналіз анкетування здобувачів вищої освіти щодо дистанційної форми навчання

Відомості про самооцінювання (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)
Наказ про призначення експертів (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)
Програма візиту (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)

Нормативні документи:
1. Нормативно-правове врегулювання академічної доброчесності:
– Закон України Про освіту (ст. 42)
– Лист МОН України щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах освіти
– Рекомендації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності (2019)
– Розширений глосарій термінів та понять ст. 42 «Академічна доброчесність» Закону України «Про освіту» (від 5 вересня 2017 р.)
– Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності
2. Накази і положення МОН України:
– Закон України Про вищу освіту (2014)
– Перелік наукових фахових видань для публікації результатів дисерт. робіт 2020
– Постанова КМУ Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
– Постанова КМУ Про присудження ступеня доктора філософії (2019)
– Наказ МОН Про затвердження вимог до оформлення дисертацій
– Наказ МОН Про опублікування результатів дисертації на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук
– Наказ МОН Про затвердження порядку присвоєння вчених звань
– Лист МОН Про врегулювання питань про присудження наукових ступенів
– Лист МОН Про відпов-ть спец. вч.рад за прийняття рішень про присудження наукових установ
– Лист МОН Вимоги про опублікування результатів дисертацій

Пропозиції та зауваження стейкхолдерів

Пропозиції та зауваження просимо надсила на електронну пошту 1geoekonomika@gmail.com.