Освітньо-наукові програми:
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2024 р.
ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії 2024 р. (ПРОЄКТ)
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2022 р.
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2022 р. (ПРОЕКТ)
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2021 р.
– Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії 2018 р.
ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії
Рецензії:
– Рецензія Ірина ЖОРОВА (2024)
– Рецензія Сергій СІЧКО (2024)
– Рецензія Марія КОРНІЄНКО (2024)
– Рецензія Інна ШОРОБУРА (2024)
Навчальні плани:
– Навчальний план 2024 (ДФН)
– Додаток до навчального плану 2024-2025 н.р. (перелік вибіркових дисциплін)
– Навчальний план 2022-2023 н.р. (ДФН)
– Додаток до навчального плану 2021-2022 н.р. (перелік вибіркових дисциплін)
– Навчальний план 2018 (ДФН та ЗФН)
Освітні компоненти ОНП:
– Обов’язкові освітні компоненти 2024-2025 н.р.:
ОК.1. Філософія науково-дослідної діяльності
ОК.3. Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності
ОК.4. Іноземна мова для наукової комунікації
ОК.7. Методологія, організація та технологія наукових досліджень
ОК.8. Компаративістика в галузі педагогічної освіти
ОК.9. Історія та теорія вищої освіти України
ОК.10. Інноваційні технології в освіті
ОК.11. Культура наукової мови та принципи академічної доброчесності
ОК.13. Викладацько-дослідницька практика
– Вибіркові освітні компоненти 2024-2025 н.р.:
Історія Північного Причорномор’я в загальноісторичному вимірі
Концепції та проблеми сучасної історичної науки
Лідерство та партнерська взаємодія в освіті
Педагогічний менеджмент інклюзивної освіти
Педагогічна творчість викладача вищої школи
Психологія особистості викладача
Методи аналізу результатів експериментальних досліджень
– Обов’язкові освітні компоненти 2022-2023 н.р.:
ОК.1. Філософія науково-дослідної діяльності
ОК.3. Сучасні інформаційні технології
ОК.4. Іноземна мова для наукової
ОК.7. Методологія наукової діяльності
ОК.9. Історія та теорія вищої освіти
ОК.13. Викладацько-дослідницька практика
– Вибіркові освітні компоненти 2022-2023 н.р.:
Основи бібліотечної інформаційної культури та дослідницької діяльності в архівних установах
Психологія управління персоналом
– Обов’язкові освітні компоненти 2021-2022 н.р.:
ОК.01. Філософія науково-дослідної діяльністі
ОК.03. Інформаційна грамотність
ОК.04. Іноземна мова для наукової комунікації
ОК.07. Методологія наукової діяльності
ОК.08. Компаративістика в галузі педагогічної освіти
ОК.09. Історія та теорія вищої освіти України
ОК.10. Інноваційні технології в освіті
ОК.11. Культура наукової мови та принципи академічної доброчесності
– Вибіркові освітні компоненти 2021-2022 н.р.:
Педагогiчний менеджмент iнклюзивноi освiти
Технологiя проєктного навчання в освiтi
Основи бібліотечної інформаційної культури та дослідницької діяльності в архівних установах
Психологія управління персоналом
Освітня політика та дослідження педагогічних систем і процесів
Профілі аспірантів
Викладачі, які читають в аспірантурі:
– Якісний склад кафедри педагогіки та психології (2024-2025 н.р.)
– Кузьменко Юлія Василівна
– Михальченко Наталія Вячеславівна
– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна
– Ситченко Анатолій Люціанович
– Рускуліс Лілія Володимирівна
– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна
– Шапочка Катерина Анатоліївна
Умови вступу
Розклад занять
Розклад занять 1 курс ДФН на 2024 р.
Розклад занять 1 курс ДФН на 2024 р. (вибіркові дисципліни)
Розклад занять 2 курс ДФН на 2024 р.
Розклад занять ДФН на 2023-2024 н.р. (фахові дисципліни)
Розклад занять ДФН на 2023-2024 н.р. (загальноуніверситетські дисципліни)
Розклад занять ДФН на 2022-2023 н.р. (загальноуніверситетські дисципліни)
Розклад занять ДФН 1 курс 2021
Розклад занять ДФН 2 курс 2021
Розклад занять ДФН 3 курс 2021
Розклад занять ДФН 1 курс 2021
Розклад занять ДФН 2 курс 2021
Стажування
– Кузьменко Юлія Василівна
– Рускуліс Лілія Володимирівна
– Рогальська-Яблонська Інна Петрівна
– Шапочка Катерина Анатоліївна
Наші партнери
ПАРТНЕРСТВО ІЗ ПРОВІДНИМИ НАУКОВИМИ УСТАНОВАМИ ТА УНІВЕРСИТЕТАМИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ
1. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
2. Варненський університет менеджменту (Болгарія)
3. Durand-Arkansaw School District, hereinafter called «Second Party»
4. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ
5. Комунальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т.Г. Шевченка»
6. Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти»
8. Договір про співробітництво з Ізмаїльським державним гуманітарним університетом
9. Угода про організацію академічних обмінів з Ізмаїльським державним гуманітарним університетом
Гостьові лекції
12.11.24 — ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА СЛЮСАРЕНКО Н.В. НА ТЕМУ: «ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ:СУЧАСНИЙ КОНТЕКСТ»
23.09.21 — Струк А.В., доктор педагогічних наук, професор
18.11.21 — Пріма Р.М., доктор педагогічних наук, професор
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЛЕКЦІЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ
09.12.21 — Вдовиченко Раїса Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент
ЛЕКЦІЇ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ КАНДИДАТА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ДОЦЕНТА ВДОВИЧЕНКО Р.П.
Гостьова лекція на тему Розвиток, виховання та формування особистості — Вдовиченко Р.П.
27.12.21 — Біда Олена Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор
ГОСТЬОВІ ЛЕКЦІЇ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА БІДИ О.А.
17.02.22 — Каплінський Василь Васильович, доктор педагогічних наук, професор
Стейкхолдери
Практична підготовка аспірантів:
Робоча програма викладацько-дослідницької практики (2024)
Робоча програма викладацько-дослідницької практики (2021)
Звітна документація з асистентської практики Корнієнко М.М. 11.03.24–17.05.24
Звітна документація з асистентської практики Коноз О.Б. 04.05.21–31.05.21
Звітна документація з асистентської практики Коноз О.Б. 15.09.20–12.10.20
Звітна документація з асистентської практики Лушпай Т.І. 01.10.21–30.10.21
Аналіз анкетування здобувачів вищої освіти:
– Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості освітнього процесу та освітньої діяльності
– Аналіз анкетування здобувачів вищої освіти щодо дистанційної форми навчання
Відомості про самооцінювання (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)
Наказ про призначення експертів (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)
Програма візиту (ОНП 011 – «Освітні, педагогічні науки»)
Нормативні документи:
1. Нормативно-правове врегулювання академічної доброчесності:
– Закон України Про освіту (ст. 42)
– Лист МОН України щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах освіти
– Рекомендації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності (2019)
– Розширений глосарій термінів та понять ст. 42 «Академічна доброчесність» Закону України «Про освіту» (від 5 вересня 2017 р.)
– Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності
2. Накази і положення МОН України:
– Закон України Про вищу освіту (2014)
– Перелік наукових фахових видань для публікації результатів дисерт. робіт 2020
– Постанова КМУ Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
– Постанова КМУ Про присудження ступеня доктора філософії (2019)
– Наказ МОН Про затвердження вимог до оформлення дисертацій
– Наказ МОН Про опублікування результатів дисертації на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук
– Наказ МОН Про затвердження порядку присвоєння вчених звань
– Лист МОН Про врегулювання питань про присудження наукових ступенів
– Лист МОН Про відпов-ть спец. вч.рад за прийняття рішень про присудження наукових установ
– Лист МОН Вимоги про опублікування результатів дисертацій
Пропозиції та зауваження стейкхолдерів
Пропозиції та зауваження просимо надсила на електронну пошту 1geoekonomika@gmail.com.