logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


740 ДЕНЬ ВІЙНИ


Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського № 1 (20) листопад 2020

Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2020, № 1 (20)

[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents}
Карсканова С. В., Білюк О. Г. [Розвиток соціального інтелекту майбутнього дефектолога]{Development of social intelligence of future speech pathologist} 5-10
Корнева Ю. П., Ляшко А. В., Коростильова І. В.[Пізня вагітність як фактор підвищення рівня тривожності у жінок]{Late pregnancy as a factor of increasing womenaxiety} 11-16
Литвиненко І. С., Богдан Л. С.[Психологічна діагностика безпеки освітнього середовища навчального закладу]{Psychological diagnosis of the safety of the educational environment of the educational institution} 17-21
Литвиненко І. С., Макушева С. П.[Деякі питання щодо переживання дитиною молодшого шкільного віку кризи втрати (смерть одного з батьків – матері)]{Some questions about the child`s experience of loss crisis (death of the parents – the mother) of primary school age} 22-28
Руда Н. Л., Ніколіна О. Т.[Зв’язок вольової саморегуляції з психологічною готовністю вчителів до змішаної форми навчання]{The relationship between voluntary self-regulation and psychological preparation of teachers for blended learning} 29-34
Руда Н. Л., Кузьміна М. О.[Вплив кібербулінгу на задоволеність професійною діяльністю у вчителів]{The influence of cyberbulging on professional satisfaction of teachers} 35-40
Savenkova I. I.[Creative Ways of Personalityfrom the Chronopsychological Perspective]{Creative Ways of Personalityfrom the Chronopsychological Perspective} 41-47
Савенкова І. І., Косенчук В. Г.[Оновлення змісту методичної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до реалізації компетентнісного підходу]{Psychological features of professional stress of teachers} 48-53
Садова М. А.[Самовизначення щодо майбутньої професії дітей юнацького віку із різними видами обдарованості]{Self-determination about the future profession of young children with different kinds of gifted gift} 54-59
Чугуєва І. Є., Саковська В. В.[Психологічна підготовка майбутніх психологів до роботи з проблемою булінгу в закладах освіти]{Psychological preparation of future psychologists to work with the problem of bullying in the new ukrainian school} 60-65
Чугуєва І. Є., Тесля А. О.[Формування гендерної ідентичості спортсменок представниць «чоловічих» видів спорту]{Gender identity formation of female athletes which represents “male” sports} 66-70
Шевченко В. В., Яремчук В. В.[Психологічні особливості булінгу серед учнів підліткового віку професійного училища]{Psychological characteristics of bullying among teens in the vocational school} 71-76
Шпачинський І. Л.[«Чому» і «як» потрібна філософія сьогодні: методологічний та психологічний аспекти]{«Why» and «how» philosophy is needed today : methodological and ppsychological aspects} 77-82