logo
Миколаївський національний
університет імені
В. О. Сухомлинського


740 ДЕНЬ ВІЙНИ


Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського № 2 (18) листопад 2017

Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2017, № 2 (18)

[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents}
Акімова Н. В.[Актуальні методи дослідження свідомості: проблема валідності]{Current methods in consciousness research: problem with validity} 7-10
Афузова Г. В.[Організація психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних загальноосвітніх закладах]{The organization of psychological and pedagogical support in inclusive educational institutions} 11-16
Вірна Ж. В.[Губристична детермінація структурної організації емоційного інтелекту особистості]{Hubristic determination of the structural organization of the emotional intelligence of a personality} 17-21
Галян І. М., Галян О. І.[Особливості розвитку аксіологічної компетентності майбутніх педагогів]{Peculiarities of the development of axiological competence in future teachers} 22-27
Горова О. О.[Професійний вибір особистості як психологічна проблема]{Professional personal choice as a psychological problem} 28-32
Грабіщук С. В.[Аналіз моделей самоактуалізації майбутніх фахівців у сучасній психологічній літературі]{Analysis of models of self-actualization of future specialists in modern psychological literature} 33-38
Гребінь Н. В.[Психологічні детермінанти схильності студентської молоді до маніпулювання]{Psychological factors of student youth propensity to manipulation} 39-45
Донець С. І.[Динаміка індивідуально-психологічних чинників духовного розвитку особистості у кризі входження у дорослість]{The dynamics of the individually-psychological factors of spiritual development of personality in the adulthood entrance crisis} 46-53
Діденко М. С.[Умови розвитку професійно значущих якостей менеджера організації в процесі професійної підготовки]{Conditions of development of professionally important quality of the personality of the manager of organizations in the process of professional training} 54-58
Єщенко Г. Р.[Особливості впливу сім’ї на розвиток дитини]{Features of family influence on child development} 59-64
Зурилова Е. М., Брунарська І. О.[Сказкотерапия как метод психокоррекции]{Fairytale therapy as a method of psychocorrection} 64-68
Зуєв І. О., Лимаренко А. В.[В’язок репрезентативних систем з інтелектом у підлітків]{The connection of representative systems with intelligence in adolescents} 69-72
Зуєв І. О., Мошенська К. О.[Життєві установки у студентів із різним ставленням до вищої освіти]{Vital attitudes of students with different understanding to higher education} 73-78
Зінченко О. В.[Особливості формування поняттєвого мислення підлітків у контексті проектувально-технологічної парадигми розвитку інтелекту]{Features of formation of the teenagers’ conceptual thinking in the context of designing and technological paradigm of intelligence development} 79-85
Іванова Н. О.[Едіпальна залежність як чинник формування проявів мазохізму]{Single dependence as a factor of formation of masochism manifestations} 85-91
Кисельов К. С.[Інтелект та креативність різних модальностей у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи]{The intelligence and creativity of different modalities in the structure of personality of a future primary school teacher} 92-96
Клочек Л. В.[Дослідження співтворчості вчителів і учнів як зовн ішнього чинника соціальної справедливості у педагогічній взаємодії]{Investigating teacher and students’ co-creativity as an external factor of social justice in the pedagogical interaction} 97-102
Коваленко-Кобилянська І. Г.[Вплив інтенціонального досвіду на реалізацію інтелектуального потенціалу в геронтогенезі]{Influence of the intensities experience on implementation of intellectual potential in gerontogenesis} 103-107
Козуб П. А., Козуб С. М.[Невідворотність та особливості переходу із стратегії конкуренції на стратегію співробітництва у освіті]{Unavoidability and features of changes from policy of competition to policy of cooperation in education} 108-112
Коханова О. П.[Проблема становлення особистості в період дорослішання]{The problem of formation of personality in the adolescence} 113-117
Кузнецова О. В.[Результати розробки методики діагностики динамічних та якісних параметрів інноваційності]{Results of the development of the method of diagnostics of dynamic and qualitative parameters of innovativeness} 118-123
Ларін Д. І.[Психологічний аналіз впливу теологічного навчання у формуванні релігійного світогляду протестантів]{Psychological analysis of the influence of theological training in the formation of the religious overview of protestants} 124-128
Литвиненко І. С., Хотенов І. М.[До питання підготовки майбутніх психологів системи освіти до роботи з молодими школярами із Сходу України]{For the problem of training of the future psychologists in the system of education for the work with junior school children from the east of Ukraine} 128-134
Лохвицька Л. В.[Психологічна парадигма етапів морального вихова ння дошкільників]{Psychological paradigm of phases of moral education of preschoolers} 134-141
Маланьїна Т. М.[Соціальні почуття в контексті психологічного благополуччя студентів]{Social feelings in the context of psychological well-being of students} 142-146
Матутіна А. А., Смолянець А. В.[Проблема сенсорного насыщения детей-аутистов]{Problem of sensory saturation of children-autistic} 147-151
Плахтій М. В., Куралова Я. С.[Психологічні та фізіологічні особливості розвитку дітей з розладами аутичного спектру]{Psychological and physiological peculiarities of development of children with autism spectrum disorders} 152-157
Подорожний В. Г.[Старість як психологічний феномен]{Aging as a psychological phenomenon} 157-163
Проскурняк О. І.[Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту]{Initial theoretical positions of development of the concept of diagnostics and formation of communicative activity of teenagers with violations to intelligence} 163-169
Рєпка А. О.[Практична реалізація алгоритму-схеми у підготовці педагогів-психологів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку в ситуації непопулярності у школі]{Practical implementation of the algorithm-scheme in preparation of psychological pedagogies to work from children of young school in the study of the unpopularity in school} 170-174
Рожанська Н. В.[Уявлення про ідеального викладача студентів ВНЗ міста Миколаєва]{Ideas about the ideal teacher of students of higher educational institutions of Mykolaiv city} 175-180
Саврасов М. В.[Дослідження психологічних проблем місця та ролі пам’яті у структурі творчого процесу]{Research of psychological problems of place and role of memory in the structure of the creative process} 181-185
Саламова К. Б., Керимова С. А.[Роль национально-духовных ценностей в процессе формирования семьи]{The role of national-spiritual values in the formation of the family} 186-189
Сорокіна О. А.[Вплив рефлексії на професійне становлення студентів-психологів]{The influence of reflection in professional becoming of students-psychologists} 190-194
Софіян Д. В.[Теоретичні засади психологічної готовності військовослужбовців-кінологів до професійної діяльності]{Theoretical foundations of military canine specialists’ psychological readiness for professional activity} 194-199
Циганчук Т. В.[Емоційний інтелект в структурі стресостійкості студентів]{Emotional intelligence in structure of student’s stress stability} 200-204
Черножук Ю. Г.[Особливості самоефективності осіб з різним типом емоційності]{Features of self efficiency of persons with different types of emotionality} 205-209
Штепа О. С.[Тренди ресурсного дискурсу особистісного самоздійснення]{The trends of the resource discourse of the personality self-fulfillment} 210-216
Яцюк М. В.[Вплив бойового стресу на психоемоційне благополуччя військовослужбовця]{Influence of the battle stress on the psychoemotical well-being of the military man} 216-223